Arena Midt er med i den landsdækkende “Danmark Spiser Sammen i uge 17” kampagne, sammen med Silkeborg kommune, Derfor holder vi Tarteletfest i Arena Midt, mandag d. 20. april kl. 17.30-19.00 Tarteletterne er gratis, drikkevarer kan købes i cafeen. Derfor Uanset om du er teenager, studerende, senior eller en børnefamilie, er der plads til dig […]
Som tradition tro marker vi vores åbning af museet med et træf, det vil glæde os at se alle med et veterankøretøj, alt lige fra veteran knallert til veteran biler / lastbiler og brandbiler er velkommen, der er gratis adgang for udstiller samt en person i køretøjerne.
Kl. 16.15-18.30. Drop in fra kl. 16.00. Skønt tiltag til alle børnefamilier i Kjellerup området. Kreative aktiviteter Sang og genfortælling i kirken Aftensmad Tilmeld jer til spisning senest tirsdagen inden til Kirke- og Kulturmedarbejder Lisa Bjærre Olsen på 2488 5358. Pris for maden: 10 kr. for børn og 25 kr. for voksne. Betales med MobilePay […]