Tarteletfest
Arena Midt er med i den landsdækkende “Danmark Spiser Sammen i uge 17” kampagne, sammen med Silkeborg kommune, Derfor holder vi Tarteletfest i Arena Midt, mandag d. 20. april kl. […]
Arena Midt er med i den landsdækkende “Danmark Spiser Sammen i uge 17” kampagne, sammen med Silkeborg kommune, Derfor holder vi Tarteletfest i Arena Midt, mandag d. 20. april kl. […]